Kundeservice

Hvordan fungerer mitt Vimenn+-abonnement?

Vimenn+ gir deg tilgang til alle utgaver av Vi Menn fra første utgave til og med den som er i salg nå. Tjenesten er rabattert hvis du er abonnent på bladet.  Abonnementsbeløpet trekkes automatisk fra ditt kort.  Det er ingen bindingstid, du kan når som helst si opp ditt abonnement.


Er abonnementet bindende?

Abonnementet løper til du stopper det. Det er ingen bindingstid, men abonnementet må avsluttes senest 1 dag før ny periode starter. 

Er det rabatt på Vimenn+ hvis jeg abonnerer på bladet Vi Menn? 

Du får Vimenn+ til rabattert pris hvis du abonnerer på printutgaven. Registrer en ny bruker for å se alle priser og perioder. 


Hvordan avslutter jeg abonnementet på Vimenn+?

Du sier opp abonnementet ved å sende en mail til [email protected]


Har jeg fortsatt tilgang til bladene jeg har lastet ned hvis jeg sier opp mitt abonnement?

Når du sier opp ditt abonnement på Vimenn+ vil du fortsatt ha tilgang til de bladene du har lastet ned. Ved en oppdatering av operativsystem på mobilen/nettbrettet vil nedlastede utgaver imidlertid kunne bli uleselige. Du trenger et aktivt abonnement for å kunne lese og laste ned nye blader.


Hvordan endrer jeg mine abonnements- og betalingsopplysninger?

Gå inn på www.vimennpluss.no, logg deg inn og velg "Min side". Klikk linken «mitt abonnement». På den neste siden legger du inn ditt abonnementsnummer (dette finner du øverst på «Min side») og klikker «gå videre».  Du finner nå en oversikt over alle dine abonnementer hos Egmont Publishing, og kan endre dine opplysninger.

 

Hvordan endrer jeg betalingskort?

Gå inn på www.vimennpluss.no, logg deg inn, og velg "Min side". Klikk linken «mitt abonnement». På neste side legger du inn ditt abonnementsnummer (dette finner du på «Min side») og klikker «gå videre».  På den neste siden velger du «endre betalingsmåte» under Vimenn+-fanen.

 

Jeg har glemt passordet til Vimenn+

I menyen under «logg inn» på www.vimennpluss.no kan du be om å få tilsendt nytt passord.


Må man ha norsk Visakort/Mastercard?

Nei.



Hvordan leser jeg et blad? 

Du kan søke i arkivet og lese alle blader enten på stasjonær PC, eller på ditt nettbrett. Ønsker du å bruke nettbrett, last ned Vimennpluss-appen.


Hvordan sletter jeg nedlastede blader? 

Velg det bladet du ønsker å slette under «nedlastede». Trykk på bladet og hold inne til du får opp slette-ikonet. Velg «ja» for å slette bladet eller «nei» for å avbryte.



Kan jeg lagre enkeltsider i et blad?

Du kan ikke lagre deler av et blad. Er det enkeltsider du ønsker å spare på kan du for eksempel lagre disse i bildearkivet ditt ved å ta et skjermbilde av sidene.

Kan jeg bruke Vimenn+ på en stasjonær PC?

Ja, det kan du.


Kan man benytte tjenesten om man har Android?

Vimennpluss-appen finnes i både  en versjon for Android og én for iOS (Apple).


Får jeg også forsidegaven eller andre ting som følger med papirutgavene?

De digitale utgavene vil ikke inneholde forsidegaver eller andre vedlegg som kan finnes i papirutgavene.


Kan jeg løse kryssord eller svare på andre oppgaver i Vimenn+?

Vimenn+ har ingen funksjonalitet for å kunne løse og sende inn oppgaver, som kryssord o.l.


Må jeg betale for datatrafikk når jeg leser nedlastede utgaver av bladene?

Nei. Men vær oppmerksom på at hvis du klikker på eventuelle linker eller videoer i bladet som fører til eksterne sider vil det det kunne påløpe kostnader om man benytter mobile netteverk.



Hvordan kan jeg gi tilbakemeldinger på Vimenn+?

Vi setter stor pris dine innspill på hvordan Vimenn+ kan bli bedre! Du kan gi oss tilbakemeldinger på e-post til [email protected]

 

SPØRSMÅL OM INNLOGGING:

Kan jeg forbli innlogget vimennpluss.no, eller må jeg logge meg inn på nytt hver gang?

Ja, du kan forbli innlogget. Ved førstegangs registering kan du huke av i boksen «forbli innlogget». Normalt vil din pc huske din bruker til neste gang, så fremt du ikke aktiv logger deg av.

Jeg har allerede en ConnectID-bruker, kan jeg bruke denne?

Ja, det kan du. Men abonnerer du på Vi Menn, må du være registrert med samme opplysninger for at vi skal finne deg i systemet slik at du får rabattert pris på Vimenn+. Hvis systemet ikke finner deg, kan du ta kontakt med Kundeservice på [email protected] eller på tlf. 22 58 52 30.


Jeg har glemt passordet mitt. Hvordan får jeg nytt?

Dersom du har glemt passordet ditt, kan du trykke på lenken «Jeg har glemt passord» i påloggingsvinduet. Skriv inn din e-postadresse eller mobilnummer, og du får tilsendt en engangskode. Tast inn engangskoden, og du kan lage ditt nye passord.


Jeg har ikke fått e-post eller sms med engangskode for å bekrefte meg som bruker. Hva gjør jeg?

Hvis du har skrevet inn e-postadresse, sjekk søppelpost for å se om ikke mailen kan ha havnet i søppelfilteret. Hvis du ikke finner e-posten der, kan det hende e-post eller telefonnummer er skrevet feil. Skriv inn e-post eller mobilnummeret ditt på nytt, så får du tilsendt en ny engangskode og kan fortsette registeringen din.

 

HAR DU ANDRE SPØRSMÅL?

Ta kontakt med vårt kundesenter på [email protected] eller ring oss på tlf.: 22 58 52 30